Кому може знадобитися психологічний аутсорсинг?
Перш за все, компаніям, які прагнуть досягти вищого рівня ефективності у своїй профільній діяльності. Важливо відзначити: керівники таких бізнес-структур зацікавлені в побудові довгострокових і продуктивних взаємин між співробітниками всередині колективу.
Для керівництва багатьох малих та середніх компаній введення в штат психолога виглядає марнотратством, бо воно з економічної точки зору не виправдане. Адже для спеціаліста в штаті треба облаштувати робоче місце, забезпечити заробітну плату і заохочення у вигляді певних бенефітів. Але це не означає, що потрібно зовсім відмовитися від послуг психолога. Висококласного спеціаліста можна найняти за моделлю аутсорсинга.
Переваги аутсорс-психолога
Як і будь-який фахівець, якого залучають для виконання певних функцій на умовах аутсорсингу, психолог зацікавлений продемонструвати високий результат. В іншому випадку від його професійних послуг через невеликий проміжок часу його роботодавці просто відмовляться. Це у випадку зі штатником доволі складно оформити звільнення працівника, котрий неналежним чином виконує свої службові обов’язки. А з фрілансером попрощатися набагато простіше. До того ж договір аутсорсингу передбачає можливість знизити оплату, якщо завдання виконано не на сто відсотків.
Ще однією суттєвою перевагою є те, що на умовах аутсорсингу є значно вища ймовірність залучити для роботи на свою компанію високопрофесійного психолога. Це зумовлено кадровим голодом. Як відомо, висококласні спеціалісти очікують на високу оплату своєї праці. А це означає, що співробітництво з ними на постійній основі – не дешеве задоволення. Якщо підприємець має потребу розв’язати кризову проблему, то за моделлю аутсорсингу він може найняти психолога з ім’ям у його професійному середовищі на короткий строк. І це ефективніше, ніж приймати на роботу на постійній основі менш кваліфікованого фахівця.
Для багатьох власників і керівників бізнесів є привабливою модель психологічного аутсорсингу через те, що зовнішній спеціаліст зазвичай володіє передовими практиками у сфері психологічної підтримки, а також має значно більший досвід, що зумовлено співпрацею із різними компаніями та організаціями з їхньою специфікою. Це дозволяє аутсорс-психологу глянути на ситуацію свіжим поглядом і запропонувати несподіваний, проте ефективний варіант розв’язання того чи іншого проблемного питання.
Запити для зовнішнього психолога
Керівники безпосередньо або HR-підрозділи компаній можуть звертатися до аутсорс-психолога з такими запитами:
- Організація та проведення семінарів і тренінгів, мета яких – розвинути навички співробітників компанії та покращення взаємодії всередині колективу бізнес-структури або організації. Теми цих тренінгів, як правило, стосуються управління стресом, ефективних комунікацій, розвитку лідерських якостей тощо.
- Індивідуальні консультації. Аутсорс-психолог може надати дієву допомогу штатним працівникам у випадку професійного вигорання, у конфліктній ситуації у колективі, коли є сильний стрес під час щоденної роботи й т.п.
- Оцінка мікроклімату в колективі. Для багатьох компаній, особливо, коли вони переживають складні періоди свого розвитку, важливо отримати від психолога кваліфікований аналіз організаційного клімату всередині компанії. Фахівець на основі проведеного аналізу визначить, чи є конфлікти в колективі, визначить запити й проблеми.
- Проведення заходів із тімбілдингу. Чимало керівників знають, наскільки важливо налагодити добрі взаємини всередині колективу. Одна справа, коли керівник самотужки організовує виїзди на природу і всілякі квести, спрямовані на згуртування команди, щоб співробітники мали можливість взаємодіяти в позаробочих обставинах. І зовсім інша – коли такі заходи проводить кваліфікований психолог, застосовуючи при цьому свої фахові напрацювання та методики.
Консультування керівництва з питань корпоративної культури й лідерства.
Аутсорс-психолог може надати ефективну підтримку в питаннях формування корпоративної культури й ефективного лідерства.
Проведення індивідуальної психотерапевтичної корекції усіх співробітників.
Зовнішній психолог має можливість вибудувати взаємини всередині колективу, засновані на довірі. У цьому випадку працівники почуватимуться комфортно і знатимуть, спілкуючись із психологом, який не є штатним співробітником, що їхні особисті проблеми і труднощі залишаться поза рамками обговорення в офісі.
Висновки
Аутсорсинг психологічних послуг – це вибір тих, хто дбає про ментальне здоров’я співробітників і прагне забезпечити довгострокові взаємини зі спеціалістами, котрі працюють у компанії.
Залучення зовнішнього психолога дозволяє знизити рівень стресу і конфліктів усередині колективу, а також ефективно запобігати професійному вигоранню співробітників.
Співпраця із зовнішніми психологами дає змогу забезпечити високий рівень конфіденційності та створює комфортніші умови для проведення індивідуального консультування працівників.
Аутсорс-психолог зазвичай пропонує свіжий професійний погляд на ситуацію, що склалася в колективі, й обирає інноваційні підходи для покращення психологічного клімату.
Рекомендуємо відвідати наш форум — це безпечне місце для анонімного і безкоштовного задавання питань експертам у галузях медицини, психології, права, та бухгалтерії. Ви отримаєте професійні поради, які допоможуть вам рухатися вперед, не втрачаючи часу на пошуки рішення самостійно.
На платформі онлайн-консультування Second Opinion кожен підприємець, зацікавлений у співпраці з аутсорс-психологом, має змогу звернутися до фахівців, зареєстрованих на нашому майданчику. Подальша потужна співпраця починається зі спілкування у форматі онлайн-консультації.
Модель атусорсингу – новація, і наша команда створила для вас, власники й керівники бізнесів, умови, необхідні для вибудовування ефективної взаємодії з психологами-практиками. Запрошуємо скористатися ними на Порталі Онлайн Консультацій Second Opinion.