Що ми розуміємо під корисним контентом?
Це:
- статті,
- інфографіка,
- відео,
- будь-який інший формат контенту, який доносить щось корисне до аудиторії.
Як бачимо, акцент робиться на навчанні людей, котрі обрали ваш контент. А чому ж тоді поняття називається контент-маркетинг? Тому що, крім контенту, воно включає ще й маркетинг, який має на меті поширювати ваш контент.
Замало створити цікавий, класний контент. Потрібно його максимально поширити, щоб охопити якнайбільшу аудиторію.
Після того, як ви написали статтю, ви її поширюєте в усіх соціальних мережах, які у вас є, ви можете придбати якийсь трафік для цієї статті, тобто запускаєте таргетовану рекламу, хтось сміливий може навіть контекстну рекламу пустити, ви можете адресно надіслати цей матеріал людям, які цікавляться порушеною вами темою. Це означає, що ви намагаєтеся донести свій контент якнайбільшій кількості людей, для яких вона буде корисною, тобто вашій цільовій аудиторії або потенційній цільовій аудиторії.
Підводне каміння контент-маркетингу
Багато хто серед початківців, створюючи контент, сподівається на «пошуковики». Ті, хто робить перші кроки в інтернет-консультуванні, надіються, що пошукові програми його підхоплять і почнуть приводити трафік. Ці сподівання - не марні. Якщо контент якісний, то «пошуковик» це зрозуміє і через якийсь час приводитиме трафік. Через який час? Невідомо. Може минути пів року перш ніж перший відвідувач прийде на вашу статтю з Google. Тому промоція, поширення, репости в усіх соціальних мережах – це друга важлива складова контент-маркетингу.
Як працює контент-маркетинг?
Ви створюєте корисний і цікавий контент, ви його доносите до цільової аудиторії, яка його споживає. При цьому цільова аудиторія бачить, що ви нічого не намагаєтеся продати напряму, усвідомлює, що ви розмовляєте з зацікавленими людьми щиро і чесно, їхньою мовою, відтак аудиторія поступово починає ніби зачаровуватися вашим особистим брендом, вашим бізнесом і починає вам довіряти й бачити у вашій особі експерта. Таким чином ви заслужили довіру цих людей – вони бачать, що ви нічого їм не «впарюєте», а справді ділитеся своїми знаннями, намагаєтеся дати певну користь.
Хто ваша цільова аудиторія?
Цим питанням рано чи пізно має перейнятися кожен, хто продає товар чи надає послуги. А у сфері онлайн-консультування відповідь на це питання – суперважлива. Тому що ви, аби бути успішним консультантом, маєте створювати контент, який відповідає на запити вашої цільової аудиторії.
Найпростіший і найкоротший шлях для того, хто починає консультувати в Мережі, зареєструватися на інтернет-платформі онлайн-консультування Second Opinion, інтенсивно практикуватися і через невеликий проміжок часу у вашій уяві складеться образ клієнта, який найчастіше звертається за вашими послугами.
Скажімо, ви - психолог, і нещодавно розпочали кар’єру онлайн-консультанта. У ході спілкування з клієнтами, які звертаються до вас на інтернет-платформі онлайн-консультування Second Opinion, ви зауважили, що до вас частіше за інших приходять сімейні пари, котрі потребують підтримки у складних обставинах, які проживає подружжя. Орієнтуючись саме на цю категорію клієнтів, ви створюєте контент, присвячений сімейним проблемам: конфліктам між старшими й молодшими членами родини, труднощам, з якими стикається подружжя після народження дитини, особливостям, пов’язаним із вимушеною тривалою розлукою між членами сім’ї тощо. Як психолог, ви глибше вивчаєте проблематику сімейних відносин, адже саме з такими запитами найчастіше до вас звертаються клієнти.
Інтернет-платформа онлайн-консультування Second Opinion – зручний інструмент для розуміння того, які саме питання виникають у ваших клієнтів найчастіше.
Створений вами контент під запити вашої цільової аудиторії викликає інтерес ваших потенційних клієнтів. Спочатку вони знайомляться з вашими публікаціями, а коли в них з’явиться потреба звернутися до психолога, вони вже знатимуть, до якого конкретного спеціаліста, тобто саме до вас, їм варто записатися на консультацію.
Секрет вдалого контенту
Щоб створювати контент, який би захоплював, надихав і спонукав до подальших дій ваших читачів, вам варто дізнатися головну таємницю рекламістів. І ми вам зараз її відкриємо.
Що має бути у ваших матеріалах, опублікованих в соцмережах, на вашому сайті, в публікаціях, які ви розміщуєте на форумі інтернет-платформи онлайн-консультування Second Opinion?
Гадаєте, це має бути розповідь про те, які ви круті як фахівець у своїй сфері, наскільки видатними є ваші досягнення і які компліментарні відгуки можна прочитати про вас в Інтернеті?
Якщо ви так думаєте, то варто згадати про відкриття, яке для себе зробили фахівці з реклами та піару. Найбільш успішні з них, звісно.
Поки інші їх колеги-конкуренти створюють контент про те, яким бездоганним, корисним, найкращим у світі є товар/послуги їхніх клієнтів, по-справжньому круті піарники і рекламісти знають: потрібно робити компліменти не продавцю товарів, а його покупцям, його цільовій аудиторії.
Рекламісти категоричні: не розповідайте, який ви крутий, розповідайте про те, як круто ви вмієте задовольнити запити своїх клієнтів. Акцентуйте на тому, як ви можете закрити проблеми та болі ваших клієнтів.
Не треба бути найкращим, будьте потрібним! А це означає – ви маєте бути співзвучними вашій цільовій аудиторії.
Для того, щоб підібрати власний ключик до сердець ваших читачів, а згодом – ваших клієнтів, помізкуйте – а що ви можете запропонувати їм, щоб їхнє життя стало кращим, радіснішим, безтурботнішим.
Єдиний шлях знайти підхід до великої кількості клієнтів - це практикуватися в онлайн-консультуванні. Тоді ви відчуватимете, які запити є у ваших клієнтів. А попрактикуватися в написанні корисного контенту ви можете, якщо публікуватимете свої статті на форумі інтернет-платформи онлайн-консультування Second Opinion, куди щодня заходять сотні читачів. Для публікації авторських статей звертайтеся сюди.
Будьте активними, креативними й наполегливими у досягненні поставлених перед собою цілей – і успіх, а з ним і зростання доходу не забаряться!