У чому плюс саме онлайн-консультування?
До прикладу, ви живете в невеликому районному центрі й консультуєте у сфері земельних відносин. Скоріше за все, вас не влаштовуватиме кількість клієнтів, особливо на старті консультування в офісі. Ваш профіль на нашій платформі привертатиме увагу зацікавлених людей зі всього світу. І ваша, на перший погляд, доволі вузька ніша дасть вам велику кількість клієнтів. Отже, онлайн-консультації приваблюватимуть вашу цільову аудиторію, і ви вийдете на той рівень, який був для вас не досяжним як для юриста, що має практику у невеликому місті.
Унікальна пропозиція
Для позиціонування як спеціаліста вам важливо сформувати свою унікальну пропозицію. А першим етапом має стати вивчення діяльності ваших конкурентів. Проаналізувавши інформацію, ви маєте змогу визначити їхні слабкі й сильні сторони та визначити своє місце в наявній системі координат. Те, що виділяє вас серед ваших конкурентів, варто підкреслити, коли ви описуєте свій досвід і досягнення у профілі на платформі Second Opinion.
Портрети клієнтів
Створюйте профілі ваших ідеальних покупців консалтингових послуг в Інтернеті. Визначте їх демографію, цілі, мотивацію і проблеми. Це допоможе вам чітко уявити їхні запити і сформувати свої варіанти розв’язання їхніх індивідуальних проблем.
Відгуки задоволених клієнтів
Використовуйте тематичні дослідження і відгуки. Продемонструйте історії успіху та регулярно оприлюднюйте відгуки клієнтів, які отримали добрі результати після того, як ви почали їх консультувати. Цей соціальний доказ вашої успішності підвищить довіру до вас і зміцнить ваш авторитет. Своєю чергою, це дозволить залучити ще більше клієнтів в обраній вами ніші.
Співпраця з впливовими авторитетами
У кожній сфері є загально визнані авторитети. Було б ідеально, якби ви заручилися підтримкою цих впливових людей або про вас схвально відгукнулися лідери думок у вашій ніші. Це вплине на охоплення – зросте кількість людей, які дізнаються про вас і ваші консалтингові послуги. Підтримка авторитетних фахівців сприятиме зростанню вашого авторитету у вашій ніші та привертатиме увагу потенційних клієнтів.
Популярність онлайн-консультування серед професіоналів зростає: в чому причина
Найбільш консервативною професійною групою фахівців, які довго зважували всі «за» і «проти», тривалий час були лікарі. Але як тільки з’явилися перші платформи, на яких почали консультувати медики, їхні колеги, що донедавна не уявляли нічого іншого, як очний прийом пацієнтів, зацікавилися активністю колег в Інтернеті. Що їх мотивувало придивитися до практики конкурентів?
Досвід лікаря
Чому високопрофесійні лікарі почали активно консультувати онлайн?
У пацієнтів є 2 критерії вибору лікаря:
- По-перше, пацієнти втомилися від байдужості спеціалістів. Багато хто розчарувався від спілкування з людьми в білих халатах, бо не відчув, що лікар докладає максимум зусиль, аби пацієнт якомога скоріше одужав. Саме тому на перше місце виходить вміння співпереживати, увага і турбота, які відчуває пацієнт.
- По-друге, це професіоналізм. Хоча самі лікарі цей критерій воліють ставити на перше місце.
Відомо, що рівень професійної підготовки лікарів різниться у столиці й регіонах. Часто пацієнт вимушений звертатися до спеціалістів за другою, третьою і навіть п’ятою експертною думкою. Але ж це складно і дорого їздити країною, щоб отримати консультацію високопрофесійного лікаря. Саме тому чимало авторитетних фахівців з ім’ям у своїй сфері почали консультувати людей дистанційно.
Багато хто з лікарів, котрі консультують в онлайн-форматі, відзначають, що така діяльність ще складніша і відповідальніша, ніж очний прийом.
Для того, аби надати кваліфіковано допомогу, лікарю потрібно розшифрувати аналізи й прочитати багато виписок. Є пацієнти, які хотіли б отримувати від лікаря рекомендації дистанційно, поза очним прийомом. Це означає – консультувати в неробочий час, отже, така повноцінна праця має оплачуватися. Тому багато лікарів обирають платформи для онлайн-консультування.
Рекомендуємо відвідати наш форум — це безпечне місце для анонімного і безкоштовного задавання питань експертам у галузях медицини, психології, права, та бухгалтерії. Ви отримаєте професійні поради, які допоможуть вам рухатися вперед, не втрачаючи часу на пошуки рішення самостійно.
Second Opinion – оптимальний варіант для дистанційного спілкування з пацієнтами. Кожна ваша консультація оплачується.
Які переваги онлайн-консультування називають лікарі
Окрім факторів, які впливають на те, наскільки комфортним буде спілкування, є ще суто професійні плюси. До них лікарі, котрі мають досвід консультування онлайн, відносять:
- додатковий час, який дозволяє вдумливо проаналізувати інформацію, отриману після розшифровки аналізів і прочитання виписок;
- можливість при необхідності вивчити наукові статті, порадитися з авторитетним колегою, знову переглянути історію хвороби свіжим оком, з урахуванням отриманих нових даних, і точно встановити діагноз. Коли випадок складний, і є сумніви щодо правильності діагнозу, це дуже важливий бонус онлайн-консультування.
Онлайн-консультації – це більше, ніж зручний сервіс для пацієнтів, готових отримувати рекомендації лікаря дистанційно. Дедалі більше медиків будуть розуміти: для отримання порад і висновків високо фахового лікаря пацієнтам не потрібно буде їхати за сотні й тисячі кілометрів. Це мотивуватиме лікарів підвищувати свою кваліфікацію, щоб бути конкурентоздатними в епоху цифровізації.
Онлайн-консультування – чудовий спосіб монетизувати свої знання і практичні навички. Працюючи за основним місцем роботи, чимало висококласних спеціалістів стикаються з тим, що називають «фінансовою стелею». Особливо це відчувають бухгалтери, юристи й лікарі, які працюють в установах чи на підприємствах. Коли фахівець знає: вище голови він не стрибне, усвідомлення цього факту дуже демотивує. Тому пропонуємо зареєструватися на платформі Second Opinion і почати консультувати в онлайн-режимі. Ваші доходи таким чином плануватимете ви, а не роботодавець, на якого ви працюєте.