Пошук по блогу

Loading...

Позиціювання власного професійного досвіду при залученні клієнтів на онлайн-консультацію

Поради, як залучити клієнтів на онлайн-консультацію, використовуючи власний професійний досвід
Позиціювання власного професійного досвіду

Для того, щоб успішно надавати онлайн-консультаційні послуги, важливо визначити свою нішу. Якщо ваша мета - виділитися на конкурентному ринку надання онлайн-консультацій, то потрібно визначитися зі своєю спеціалізацією. Скажімо, ви юрист і професійно цікавитеся тематикою земельних відносин. Саме надання консультацій з правових аспектів землекористування може стати вашою спеціалізацією. Коли ви зареєструєтеся на платформі Second Opinion, за вашими консультаціями приходитимуть люди, яким потрібна порада професіонала щодо юридичного супроводу операцій із земельними ділянками. Це означає, що ви позиціонуєте себе як авторитет у цій області. З часом коло клієнтів розширюватиметься, і ваш консалтинговий бізнес приноситиме дедалі більші доходи.

У чому плюс саме онлайн-консультування?

До прикладу, ви живете в невеликому районному центрі й консультуєте у сфері земельних відносин. Скоріше за все, вас не влаштовуватиме кількість клієнтів, особливо на старті консультування в офісі. Ваш профіль на нашій платформі привертатиме увагу зацікавлених людей зі всього світу. І ваша, на перший погляд, доволі вузька ніша дасть вам велику кількість клієнтів. Отже, онлайн-консультації приваблюватимуть вашу цільову аудиторію, і ви вийдете на той рівень, який був для вас не досяжним як для юриста, що має практику у невеликому місті.

Унікальна пропозиція

Для позиціонування як спеціаліста вам важливо сформувати свою унікальну пропозицію. А першим етапом має стати вивчення діяльності ваших конкурентів. Проаналізувавши інформацію, ви маєте змогу визначити їхні слабкі й сильні сторони та визначити своє місце в наявній системі координат. Те, що виділяє вас серед ваших конкурентів, варто підкреслити, коли ви описуєте свій досвід і досягнення у профілі на платформі Second Opinion.

Портрети клієнтів

Створюйте профілі ваших ідеальних покупців консалтингових послуг в Інтернеті. Визначте їх демографію, цілі, мотивацію і проблеми. Це допоможе вам чітко уявити їхні запити і сформувати свої варіанти розв’язання їхніх індивідуальних проблем.

Відгуки задоволених клієнтів

Використовуйте тематичні дослідження і відгуки. Продемонструйте історії успіху та регулярно оприлюднюйте відгуки клієнтів, які отримали добрі результати після того, як ви почали їх консультувати. Цей соціальний доказ вашої успішності підвищить довіру до вас і зміцнить ваш авторитет. Своєю чергою, це дозволить залучити ще більше клієнтів в обраній вами ніші.

Співпраця з впливовими авторитетами

У кожній сфері є загально визнані авторитети. Було б ідеально, якби ви заручилися підтримкою цих впливових людей або про вас схвально відгукнулися лідери думок у вашій ніші. Це вплине на охоплення – зросте кількість людей, які дізнаються про вас і ваші консалтингові послуги. Підтримка авторитетних фахівців сприятиме зростанню вашого авторитету у вашій ніші та привертатиме увагу потенційних клієнтів.

Популярність онлайн-консультування серед професіоналів зростає: в чому причина

Найбільш консервативною професійною групою фахівців, які довго зважували всі «за» і «проти», тривалий час були лікарі. Але як тільки з’явилися перші платформи, на яких почали консультувати медики, їхні колеги, що донедавна не уявляли нічого іншого, як очний прийом пацієнтів, зацікавилися активністю колег в Інтернеті. Що їх мотивувало придивитися до практики конкурентів?   

Досвід лікаря

Чому високопрофесійні лікарі почали активно консультувати онлайн?

У пацієнтів є 2 критерії вибору лікаря:

  • По-перше, пацієнти втомилися від байдужості спеціалістів. Багато хто розчарувався від спілкування з людьми в білих халатах, бо не відчув, що лікар докладає максимум зусиль, аби пацієнт якомога скоріше одужав. Саме тому на перше місце виходить вміння співпереживати, увага і турбота, які відчуває пацієнт.
  • По-друге, це професіоналізм. Хоча самі лікарі цей критерій воліють ставити на перше місце.

Відомо, що рівень професійної підготовки лікарів різниться у столиці й регіонах. Часто пацієнт вимушений звертатися до спеціалістів за другою, третьою і навіть п’ятою експертною думкою. Але ж це складно і дорого їздити країною, щоб отримати консультацію високопрофесійного лікаря. Саме тому чимало авторитетних фахівців з ім’ям у своїй сфері почали консультувати людей дистанційно.

Багато хто з лікарів, котрі консультують в онлайн-форматі, відзначають, що така діяльність ще складніша і відповідальніша, ніж очний прийом.

Для того, аби надати кваліфіковано допомогу, лікарю потрібно розшифрувати аналізи й прочитати багато виписок. Є пацієнти, які хотіли б отримувати від лікаря рекомендації дистанційно, поза очним прийомом. Це означає – консультувати в неробочий час, отже, така повноцінна праця має оплачуватися. Тому багато лікарів обирають платформи для онлайн-консультування.

Рекомендуємо відвідати наш форум — це безпечне місце для анонімного і безкоштовного задавання питань експертам у галузях медицини, психології, права, та бухгалтерії. Ви отримаєте професійні поради, які допоможуть вам рухатися вперед, не втрачаючи часу на пошуки рішення самостійно.

Second Opinion – оптимальний варіант для дистанційного спілкування з пацієнтами. Кожна ваша консультація оплачується.

Які переваги онлайн-консультування називають лікарі

Окрім факторів, які впливають на те, наскільки комфортним буде спілкування, є ще суто професійні плюси. До них лікарі, котрі мають досвід консультування онлайн, відносять:

  • додатковий час, який дозволяє вдумливо проаналізувати інформацію, отриману після розшифровки аналізів і прочитання виписок;
  • можливість при необхідності вивчити наукові статті, порадитися з авторитетним колегою, знову переглянути історію хвороби свіжим оком, з урахуванням отриманих нових даних, і точно встановити діагноз. Коли випадок складний, і є сумніви щодо правильності діагнозу, це дуже важливий бонус онлайн-консультування.

Онлайн-консультації – це більше, ніж зручний сервіс для пацієнтів, готових отримувати рекомендації лікаря дистанційно. Дедалі більше медиків будуть розуміти: для отримання порад і висновків високо фахового лікаря пацієнтам не потрібно буде їхати за сотні й тисячі кілометрів. Це мотивуватиме лікарів підвищувати свою кваліфікацію, щоб бути конкурентоздатними в епоху цифровізації. 

Онлайн-консультування – чудовий спосіб монетизувати свої знання і практичні навички. Працюючи за основним місцем роботи, чимало висококласних спеціалістів стикаються з тим, що називають «фінансовою стелею». Особливо це відчувають бухгалтери, юристи й лікарі, які працюють в установах чи на підприємствах. Коли фахівець знає: вище голови він не стрибне, усвідомлення цього факту дуже демотивує. Тому пропонуємо зареєструватися на платформі Second Opinion і почати консультувати в онлайн-режимі. Ваші доходи таким чином плануватимете ви, а не роботодавець, на якого ви працюєте.