Пошук по блогу

Loading...

Як підвищити свою експертність як онлайн-консультанта: ваш гід до зміцнення довіри та авторитету

Поради щодо покращення експертності онлайн консультування
Підвищення експертності онлайн консультування

Ви маєте певний професійний досвід, працюєте над саморозвитком, вас поважають як фахівця ті з колег, хто особисто з вами знайомий, ви стежите за конкурентами й не розумієте, чому вони мають значно вищий дохід, ніж ви. Чому їх інтерв’ю ви бачите в мас-медіа, а вас до себе в телепередачі й на зустрічі для підготовки матеріалів для друкованих ЗМІ журналісти не запрошують? Чому їх рекомендують у соціальних мережах як професіоналів у вашій сфері, а про вас згадують нечасто?

Якщо ви здобули визнання у вашій професійній спільноті – то це важливий ресурс, завдяки якому ви виділяєтеся серед конкурентів, збільшуєте лояльність потенційних і чинних клієнтів, переконуючи їх довіряти саме вам. Бо ви експерт.

Як більшість з нас розуміє поняття «експерт»? Експерт – це людина, яка знається на певній сфері краще за інших і користується повагою колег.

Позиціювання як експерта особливе важливе для спеціальностей із високою конкуренцією: юристів, лікарів, бізнес-консультантів, психологів, стилістів, фотографів, архітекторів, декораторів тощо.

Статус експерта тримається на двох поняттях: професіоналізм і впізнаваність.

Часто саме впізнаваності бракує міцним професіоналам, щоб стати фінансово успішнішими. Що потрібно зробити, щоб наростити впізнаваність? Необхідно подбати про публічність, аудиторію і переконливі докази вашої експертності. 

Розповімо, як створити, закріпити й підтримувати образ експерта. Звісно, нам будуть потрібні певні інструменти, за допомогою яких ми зможемо досягнути бажаного результату. Причому, самостійно, не залучаючи піар-менеджерів.

Виступи на заходах

Виступи підвищують впізнаваність професіонала у будь-якій сфері: від флориста до юриста. Чим авторитетніше зібрання – тим більше бонусів ви отримаєте, якщо візьмете в ньому участь як спікер, модератор або член журі. Програма мінімум для експерта-початківця – бути запрошеним гостем на фаховому заході. Якщо ви спікер на великому галузевому форумі та вдало презентуєте свій досвід або бачення тенденцій і трендів ринку, то з впевненістю можна сказати: вас помітять, сприйматимуть як авторитет у вашій галузі й звертатимуться за фаховим аналізом, оцінками й рекомендаціями.

Особистий сайт і блог

Ідеальний канал просування вашого особистого бренду як експерта. На відміну від галузевих і професійних заходів, а також преси – цей інструмент цілковито залежить особисто від вас. Саме сайт дозволяє вам створити вітрину своїх робіт і фахових досягнень. Кожному експерту варто обрати той тип сайту, який якнайповніше відповідатиме його запитам: сайт-візитівка, сайт-портфоліо, а також він може виконувати головну роль - роль блогу, де ви презентуєте широкому загалу - і колегам-конкурентам у тому числі - свої корисні матеріали. Блог на сайті сприятиме вашому просуванню як успішного експерта, якщо ви зможете писати й публікувати хоча б по одній статті на місяць. Якщо вам бракує на це часу, ви можете найняти журналіста, який писатиме від вашого імені й розкриватиме тези, які ви визначили.

Соціальні мережі

Справедливо вважається одним із найдешевших способів просування свого особистого бренду. Та це не означає, що він потребує менше зусиль, ніж інші. Вам потрібно визначитися в залежності від вашої аудиторії, яка соцмережа краще підходитиме для спілкування з вашою цільовою аудиторією. Варто мати на увазі: цей метод просування себе в Інтернеті як експерта буде дієвим, якщо ви продукуватимете якісний цікавий контент. Зауважте: пости потрібно буде писати щонайменше двічі на тиждень, а краще – 5 разів.

Виходи в ЗМІ та онлайн-порталах

Медіа – найкращий варіант, якщо вам потрібно привернути до себе увагу широкої цільової аудиторії. Ніщо не може краще попрацювати на ваш образ експерта, як публікація глибокої статті (а краще – кількох) із фахової тематики. Важливо публікуватися в тих ЗМІ, які ваша професійна спільнота визнає авторитетними.

Не варто чекати, коли засоби масової інформації до вас прийдуть. Ви самі можете сфокусувати їхню увагу на собі. Для цього варто підготувати кілька статей для онлайн-порталів.

Платформа онлайн-консультацій Second Opinion безоплатно надає можливість зареєстрованим на онлайн-ресурсі фахівцям публікувати свої дописи у розділі «Форум». Ви зможете спробувати свої сили як автор статей на профільні теми. Також пропонуємо вам на безоплатній основі послуги фахового редактора, який допоможе довести вашу публікацію до досконалого рівня, якщо маєте таку потребу. Наші редактори спеціалізуються на публікаціях на теми юриспруденції, психології, бухгалтерії та медицини. На відміну від чисельних онлайн-порталів, що рясніють дописами різноманітної тематики здебільшого розважального й інформативного характеру, редактура наших фахівців буде максимально коректною.

Email-розсилка

Фахівці з PR стверджують, що цей спосіб просування особистого бренду все ще актуальний, хоча й відзначають: люди перевантажені листами, які надходять на їх пошту, й багато хто, не відкриваючи листи від компаній, видаляє їх. Потрібно дуже постаратися, щоб зміст листа зацікавив вашого клієнта аж настільки, аби він виявив бажання прочитати його.

Лідери думок

Для підвищення експертності початківцям варто вивчати свою аудиторію і долучатися до лідерів думок у вашій професійній спільноті. Взаємодійте з ними в коментарях під дописами в соцмережах та форумах, спілкуйтеся на конференціях, робіть спільні фото й публікуйте їх у соціальних мережах, це справить на вашу аудиторію позитивне враження. Зазвичай люди так міркують: якщо визнані авторитети ринку з ним спілкуються, то він як фахівець чогось вартий. Цей метод дієвий, але ця медаль має свій зворотний бік: потрібно стежити, щоб серія подібних фото не сприймалася вашою аудиторією на кшталт «маловідомий персонаж і всі підряд відомі люди». 

Спецпроєкти

Для просування особистого бренду успішні експерти часто вдаються до запуску власного подкасту, проведення тренінгів і майстер-класів. Цей метод ефективний, але й зусиль потребує чималих.

Нагороди та рейтинги

Участь, і особливо перемога в професійних конкурсах, переконливий доказ того, що ви як експерт заслуговуєте на увагу, адже здобули визнання у професійних колах.

До складу журі таких конкурсів входять найбільш авторитетні представники ринку. А вони дорожать своєю діловою репутацією, тож віддавати перевагу абикому не будуть.

Вам варто визначитися, в яких конкурсах і рейтингах у вашій сфері доцільно взяти участь. Ви не мусите з першого разу перемагати. Сам факт того, що ви номінувалися на премію, додасть вам балів як експерту. Згадувати про це ви зможете, публікуючи резюме чи самопрезентацію. А якщо ви увійдете до числа переможців, то це буде чудовий інформаційний привід для того, щоб новина про вас розійшлася соцмережами й діловими ЗМІ.

Рекомендуємо відвідати наш форум — це безпечне місце для анонімного і безкоштовного задавання питань експертам у галузях медицини, психології, права, та бухгалтерії. Ви отримаєте професійні поради, які допоможуть вам рухатися вперед, не втрачаючи часу на пошуки рішення самостійно.

Шлях до високого статусу експерта і в офлайн і в онлайн-форматі – доволі тернистий. Для того, щоб не ходити манівцями, почніть з тематичних дописів по вашій спеціалізації на Порталі онлайн-консультацій Second Opinion. Ми сприятимемо вам здобути визнання у фаховому середовищі та вашій присутності онлайн. З питань розміщення тематичних дописів звертайтеся сюди.