Пошук по блогу

Loading...

Фінансове планування для консультантів: як забезпечити стабільний дохід

Фінансове планування для консультантів як ефективний спосіб збільшення доходів
Фінансове планування для консультантів

У сучасному світі, що динамічно змінюється, дуже швидко змінюються і тренди. Онлайн-консультування – один із таких яскравих прикладів. Люди стали більш відкритими, емоційними, зацікавленими у спілкуванні. Тож не дивно, що дедалі більшого значення набуває вміння комунікувати. Ще два десятиліття тому мало хто взагалі потребував індивідуальних консультацій зовнішніх спеціалістів, наприклад, психологів, фінансових консультантів. У разі потреби оформити документи, розв’язати питання в суді зверталися до юрисконсультів, адвокатів, нотаріусів, а коли виникали проблеми зі здоров’ям, то - до лікарів, які працювали здебільшого в закладах охорони здоров’я.
У ті часи й кабінетів приватної практики було набагато менше, ніж зараз.
Тепер чимало людей усвідомили, що не завжди можуть самотужки знайти найкращий вихід із різних життєвих ситуацій, тому звернення по консультацію до спеціалістів у відповідній ніші стало буденною справою.

Вплив Інтернету на процес консультування

Звісно, Інтернет найбільше вплинув на ринок консалтингу, бо завдяки наданим Мережею технічним можливостям отримати підтримку спеціаліста можна онлайн. І це навіть комфортніше, ніж відвідини кабінету приватної практики психолога, юриста, фінансиста. 

Перші кроки на шляху побудови успішного бізнесу у сфері онлайн-консультування

Бізнес у сфері надання онлайн-консультацій не вимагає потужних фінансових вкладень. При цьому, якщо ви володієте добрими фаховими знаннями та іншими компетенціями, які дозволять вам сформувати стабільну клієнтську базу, то отримуватимете доволі високий дохід.

Оскільки ви можете консультувати в мережі Інтернет, не обмежуючись своїм населеним пунктом, районом чи областю, то й графік роботи варто будувати, з врахуванням того, де мешкають ваші клієнти. Часто онлайн-консультанти визначають свої робочі години з 9:00 до 21:00. У випадку, коли ваші клієнти живуть, наприклад, у США або Канаді, то ви можете з міркувань клієнтоорієнтованості та отримання доходу підлаштувати свій графік роботи під їхні потреби.

Запорука вашого фінансового процвітання – це формування сильної клієнтської бази, яка виявляє готовність знову повертатися до вас за індивідуальними консультаціями й колективними заняттями. Пробуйте на практиці різні способи залучення клієнтів і мотивування їх до тривалої співпраці з вами. Один з ефективних методів, який дає добрий результат, - це участь в онлайн-конференціях та обговореннях на форумах інтернет-платформ для консультування, таких, як Second Opinion.

Можливий варіант для поповнення клієнтської бази – це проведення безплатних онлайн-вебінарів і тренінгів. Зазвичай частина глядачів онлайн-вебінарів стають постійними клієнтами спеціаліста, який їх проводив. Звісно, декого бентежить те, що такі вебінари не приносять грошей одразу, але вигода від них проявиться трохи згодом.

Цінова політика в онлайн-консультуванні

Так само делікатно треба формувати свою цінову політику, особливо на початках консалтингової діяльності.

Чимало амбітних фахівців, вивчивши ринок і зауваживши, що вартість одного онлайн-заняття, консультації в окремих колег по ніші досить висока, починає й собі будувати бізнес-план із завищеними фінансовими показниками. Звісно, всім нам хочеться, аби улюблена справа якомога скоріше приносила солідний дохід, але ось так із наскоку, зразу зі старту не вдасться зібрати велику кількість клієнтів, готових платити початківцю високу ціну за одну сесію в Мережі. Високий цінник може дозволити собі авторитетний і досвідчений спеціаліст, визнаний професійною спільнотою, який до того ж має багато позитивних відгуків і чия клієнтська база поповнюється охочими отримати саме його консультацію – попри те, що клієнт знає, що заплатити за неї доведеться суму більшу, ніж в середньому по ринку. Тому ціну своєї консультації вам доведеться обґрунтовувати новими набутими компетенціями, підтверджувати сертифікатами, дипломами переможця чи призера фахових конкурсів тощо.

У діяльності кожного онлайн-консультанта виникає момент, коли він відчуває: потрібно підвищувати ціну своєї консультації. Як зробити це так, щоб не розгубити клієнтів, яких ви залучили до своєї бази? Сподіваємося, вам стануть у пригоді рекомендації тих, хто цей етап успішно пройшов.

Часто так буває, що спочатку фахівцю потрібно переконати самого себе, що підняти ціну на свої послуги – це нормально. Дехто відчуває сором, страх, тривогу. Ці почуття треба назвати й дозволити їм бути. Думка про те, що вам потрібно забезпечити собі приємне дозвілля, комфортний рівень життя саме для того, щоб ще більше користі давати клієнтам, підтримуватиме вас, коли відчуватимете сумніви.

У більшості випадків клієнти реагують на підняття вартості послуг консультанта спокійно, але трапляються й винятки. Якщо реакція клієнта надто гостра, варто подумати про те, щоб завершити співпрацю. Зрештою, на ринку є різні пропозиції, і кожен може вибрати прийнятну для нього.

Перед тим, як підняти ціну на свої послуги, подумайте, яка вартість консультації є комфортною для вас. Тут потрібно враховувати, що ця сума має компенсувати ваші витрати, включати відпустки, лікарняні, роботу між онлайн-консультаціями.

Як повідомити клієнтів про підвищення ціни

Обговоріть ціну на початку роботи з клієнтом, повідомте, на який термін вона фіксується, коли й наскільки вона може зрости.

Повідомте про підвищення ціни заздалегідь, наприклад, за 2 тижні або за місяць. Це дасть змогу плавно завершити співпрацю з клієнтом, якщо його не влаштує нова ціна.

Підготуйте перелік причин підвищення цін за свої послуги. Якщо клієнт спитає, чому ціна зросла, ви не розгубитеся, а озвучите цей список. До нього можуть увійти нові компетенції, набутий вами досвід, тренінги, навчання, які ви пройшли.

За необхідності обговоріть із клієнтом особливі умови співпраці. Скажімо, вам відомо, що у нього складна фінансова ситуація, тож можете запропонувати плавніше підвищення ціни або ціновий проміжок, у якому людина матиме змогу вибрати комфортну для себе на цей час суму.

Якщо підіймати ціну не різко, скажімо на 10 відсотків, фіксувати за клієнтом ціну на рік і попереджати про зростання вартості послуги за місяць-два, то більшість клієнтської бази вам вдасться зберегти.

Фінансовий план має враховувати не тільки ваші бажання та очікування від консультаційної діяльності, а й реакцію на зміни ваших клієнтів. Отже, підвищувати свою фінансову грамотність – вдала ідея.

Реєструйтеся на платформі онлайн-консультування Second Opinion і ставайте гуру у сфері онлайн-консалтингу.